I don't know how.

Juu, aina ei voi vaan kertoo miten toinen vois auttaa. Esimerkiksi yks mun kaveri; kaikesta näkee että sillä on hemmetin paha olla, koska kaikenlaisia asioita on tapahtunu sille viime aikoina...
Mutta ei se sano, että auttakaa mua. Tai en vaan osaa itekään mennä sanomaan, että miten mä voin auttaa.
Oon yrittäny olla kiltti. Mutta oon niin perussuomalainen, että en vaan tee mitään. Istun vaa ja odotan.
Auttaskohan, jos oisin jamaikalta. Here I come, JAMAIKA!

Mullaki on ollut vaikka mitä mun elämässä.
Masennusta ja vanhempien eroa. Mutta sanotaanko, etten oo kertaakaan kertonu kellekään mikä mieltä painaa tai valittanu. Ja silti oon elossa.
Jossaki vaiheessa kipuun tottuu, ja asiat lakkaa sattumasta. Ja kun uskoo parempaan huomiseen, niin voi päästä yli mistä tahansa.
Mä uskon siihen. :)
Mä uskon huomiseen.